მზღვეველი ვალდებულია შეისწავლოს პრეტენზია გონივრულ ვადაში და დაუყოვნებლივ გაცნობოთ შესწავლის შედეგები, იმავე ფორმით რა ფორმითაც მიმართეთ მას (თუ სხვაგვარად არ შეთანხმდით). მზღვეველის მიერ გაცემული პრეტენზიის შესწავლის შედეგები უნდა მოიცავდეს არგუმენტირებულ დასაბუთებას და თუ ეს შესაძლებელია, უზრუნველყოფდეს პრეტენზიის რეგულირების პირობების შეთავაზებას.
სადაზღვევო ორგანიზაციებში პრეტენზიის განხილვის ვადა და პროცედურა განსხვავებულია. ცალკეული მზღვეველის პრეტენზიების განხილვის პროცედურა შეგიძლიათ იხილოთ სადაზღვევო ორგანიზაციის ოფიციალურ ვებ გვერდზე.
იმ შემთხვევაში თუ არ ეთანხმებით პრეტენზიაზე მიღებულ პასუხს, არ მიგიღიათ პასუხი 30 დღის ვადაში ან ფიქრობთ, რომ თქვენი უფლებები ირღვევა, უფლებამოსილი ხართ, განცხადებით მიმართოთ საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურს.
მსგავსი თემები
- რჩევები ფინანსური პროდუქტის შეძენამდე
- საგადახდო მომსახურების პროვაიდერებთან ურთიერთობისას
- სესხის ხელშეკრულების პირობებზე შეთანხმება
- ფინანსური ორგანიზაციების ვალდებულებები
- მომხმარებლის უფლებები ფინანსურ ორგანიზაციებთან
- საკრედიტო საინფორმაციო ბიუროსთან ურთიერთობისას
- ძირითადი საკანონმდებლო ჩარჩო
- რჩევები ფინანსური პროდუქტით სარგებლობისას