მზღვეველი ვალდებულია შეისწავლოს პრეტენზია გონივრულ ვადაში და დაუყოვნებლივ გაცნობოთ შესწავლის შედეგები, იმავე ფორმით რა ფორმითაც მიმართეთ მას (თუ სხვაგვარად არ შეთანხმდით). მზღვეველის მიერ გაცემული პრეტენზიის შესწავლის შედეგები უნდა მოიცავდეს არგუმენტირებულ დასაბუთებას და თუ ეს შესაძლებელია, უზრუნველყოფდეს პრეტენზიის რეგულირების პირობების შეთავაზებას.
სადაზღვევო ორგანიზაციებში პრეტენზიის განხილვის ვადა და პროცედურა განსხვავებულია. ცალკეული მზღვეველის პრეტენზიების განხილვის პროცედურა შეგიძლიათ იხილოთ სადაზღვევო ორგანიზაციის ოფიციალურ ვებ გვერდზე.
იმ შემთხვევაში თუ არ ეთანხმებით პრეტენზიაზე მიღებულ პასუხს, არ მიგიღიათ პასუხი 30 დღის ვადაში ან ფიქრობთ, რომ თქვენი უფლებები ირღვევა, უფლებამოსილი ხართ, განცხადებით მიმართოთ საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურს.
მსგავსი თემები
- რჩევები ფინანსური პროდუქტის შეძენამდე
- რჩევები ფინანსური პროდუქტით სარგებლობისას
- როგორ უნდა მოიქცეთ, თუ პრეტენზია გაქვთ
- სესხის ხელშეკრულების პირობებზე შეთანხმება
- ვალუტის გადამცვლელ პუნქტებთან ურთიერთობისას
- საკრედიტო საინფორმაციო ბიუროსთან ურთიერთობისას
- როგორ მართოთ აღებული ვალდებულება?
- ფინანსური ორგანიზაციების ვალდებულებები