1) სადაზღვევო ორგანიზაციას
მზღვეველი ვალდებულია შეისწავლოს პრეტენზია გონივრულ ვადაში და დაუყოვნებლივ გაცნობოთ შესწავლის შედეგები, იმავე ფორმით რა ფორმითაც მიმართეთ მას (თუ სხვაგვარად არ შეთანხმდით). მზღვეველის მიერ გაცემული პრეტენზიის შესწავლის შედეგები უნდა მოიცავდეს არგუმენტირებულ დასაბუთებას და თუ ეს შესაძლებელია, უზრუნველყოფდეს პრეტენზიის რეგულირების პირობების შეთავაზებას.
სადაზღვევო ორგანიზაციებში პრეტენზიის განხილვის ვადა და პროცედურა განსხვავებულია. ცალკეული მზღვეველის პრეტენზიების განხილვის პროცედურა შეგიძლიათ იხილოთ სადაზღვევო ორგანიზაციის ოფიციალურ ვებ გვერდზე.
მზღვეველს შეუძლია სრულად დააკმაყოფილოს თქვენი მოთხოვნა, ნაწილობრივ, ან დატოვოს გადაწყვეტილება უცვლელად.
პრეტენზიის განხილვის წესი და ვადები შეგიძლიათ იხილოთ მზღვეველის ვებგვერდზე, ან მოსთხოვოთ თქვენთვის მოწოდება.
მომსახურება უფასოა!
2) დაზღვევის მედიაციას
მზღვეველთან მორიგების მიზნით შესაძლებელია, ასევე, მიმართოთ სადაზღვევო კომპანიათა ასოციაციის დაზღვევის მედიაციას:
მედიაციაში ჩართულობით შესაძლებელია მორიგდეთ მზღვეველთან.
მომსახურება უფასოა!
3) საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურს
იმ შემთხვევაში თუ არ ეთანხმებით პრეტენზიაზე მიღებულ პასუხს, ან უბრალოდ ფიქრობთ, რომ თქვენი უფლებები ირღვევა, უფლებამოსილი ხართ, განცხადებით მიმართოთ, ასევე, საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურს. (გახსოვდეთ, რომ დავებს მხოლოდ საქართველოს საერთო სასამართლო განიხილავს.)
მომსახურება უფასოა!
სასამართლომდე დავის ალტერნატიული მექანიზმების გამოყენება და მათთან მართვის რიგითობის არჩევა თქვენი უფლებაა.
მსგავსი თემები
- საგადახდო მომსახურების პროვაიდერებთან ურთიერთობისას
- ვალუტის გადამცვლელ პუნქტებთან ურთიერთობისას
- საკრედიტო საინფორმაციო ბიუროსთან ურთიერთობისას
- ფინანსური ორგანიზაციების ვალდებულებები
- რჩევები ფინანსური პროდუქტის შეძენამდე
- ძირითადი საკანონმდებლო ჩარჩო
- რჩევები ფინანსური პროდუქტით სარგებლობისას
- როგორ უნდა მოიქცეთ, თუ პრეტენზია გაქვთ